Tady je první psí módní dům
Americká značka Pagerie představila svou debutovou kolekci Sahara. Značka se zaměřuje výhradně na luxusní oblečení pro domácí mazlíčky – postroje, obojky a vodítka se vyrábějí ve stejné koželužně, která vyrábí ikonické kabelky Hermes Birkin. Značka používá k výrobě francouzskou pískovou kůži a nerezovou ocel.
„Vždy mi připadalo divné vidět luxusně oblečené lidi se psem, kteří mají vodítko pro psa z červeného plastu,“ uvedla zakladatelka společnosti Pagerie Mandy Madden Kelley. „Naši psi jsou odrazem nás samých, takže jsem si uvědomila, že na trhu existuje mezera.“
Kelley zmiňuje společné rysy jejích výrobků a tašek Hermes Birkin. Podle jejího názoru lze obojky Pagerie rozepnout a zapnout tak hladce jako slavnou peněženku.
O špičkových produktech v kolekci Sahara svědčí také ceny. Nejlevnější obojek stojí 380 dolarů, nejdražší vodítko Babbi je asi za 720 dolarů.
„Kvalita stojí víc, ale může to být také doživotní záruka.“ Když jsme s naším týmem vyvinuli vzory pro Pagerie, vytvořili jsme nadčasové a vysoce kvalitní výrobky, které nikdy nevyjdou z módy, nikdy je nebude třeba vyhodit nebo vyměnit,“ uvedla Kelley.
No uvidíme, jak čeští pejskaři na tuto značku zareagují.