Průzkum říká, že téměř polovina mileniálů a příslušníků generace Z utrácí peníze za doplňky, aby udělali ze svých mazlíčků hvězdy sociálních médií

Přidat na Seznam.cz

Možná si to nechceme přiznat, ale pravděpodobně se mezi námi najde pár mileniálů a příslušníků generace Z, kteří se možná, jen možná, rozhodnou koupit si něco, co pak můžeme uvést na instagramovém účtu svého mazlíčka.

Co přináší nový průzkum?

Podle nového průzkumu společnosti Lending Tree jsme to určitě udělali. Více než čtvrtina z 1425 dotázaných majitelů domácích mazlíčků, tedy 28 procent, uvedla, že utratila peníze za své mazlíčky kvůli příspěvkům na sociálních sítích, píše web DailyPaws. A proč ne? Proč svého mazlíčka neobléct do roztomilého oblečku? Přece rozhodně nemůžete svůj účet na TikToku nechat jen tak vyšumět do ztracena nudou. To ale není vše, za co majitelé domácích mazlíčků utrácí. Průzkum společnosti Lending Tree ukázal, že majitelé domácích mazlíčků utratí za své mazlíčky v průměru více než několik tisíc korun měsíčně.

Měsíční utrácení za domácí mazlíčky

Nějakým způsobem pouze 98 procent respondentů uvedlo, že každý měsíc utratí peníze za své domácí mazlíčky. Musíme předpokládat, že zbývající 2 procenta dělají vynikající, když udělají nákup na několik měsíců dopředu. A co vy? Patříte mezi ty, kteří také utrácí za svého mazlíčka každý měsíc několik tisíc?

Zdroj: dailypaws.com, Instagram